Toissayön ylin ihan yksin ja näin painajaisia siitä, että joku paha ihminen oli lukittautunut vessaamme, kun aamulla heräsin, ja jouduin pakenemaan vain liian pieneen pyyhkeeseen verhoiltuna naapuriin, jossa en oikeassa elämässä ole koskaan käynyt.

Viime yönä Saija oli täällä, mutta jostain syystä heräsin silti aamuyöstä ahdistuneena enkä saanut unta ennen kuin käytyäni syömässä ihan turhaan.

Aamulla sitten heräsin, kun Saija ilmoitti ihan liian aikaisin keittäneensä kahvia. Vähän ajan päästä ovikelloa soi, ja menin puolipukeissa avaamaan, koska luulin Saijan vain jääneen oven taakse.

Ovella olikin joku postitäti, joka antoi minulle paketin. Sieltä tulivat uikkarit, Ameriikasta asti minulle tulleet Uglies-malliston uikkarit, jotka eivät tosiaan ole rumat vaan erittäin hienot. Tuollaisia ei kyllä ole Suomessakaan kellään! En edes muistanut, että olin tilannut uikkarit, ja kun randomilla valittu kokokin oli tosi sopiva, tuli tosi kiva mieli. Sitten sovittelin päälle vielä muutamia eilen shoppailtuja kesäjuttuja, varsinkin kivoja shortseja, ja olen kuulemma sittenkin ihan hyvä sisko.

Nyt on lounaaksi samaa kuin eilen, ranskalaisia ja kahvia. Olen vähän pettynyt, kun kävi ilmi, että kivaksi luulemani ihminen onkin tyhmä. Toivottavasti olen väärässä.