Olen vähän alkanut epäillä, että minulle iskee joku burn-out tuon hallihomman suhteen. Nyt on muutamana päivänä ollut sellaista käsittämätöntä voimattomuutta, tänään ja eilen varsinkin. Voi kyllä tietysti olla, että olen vain tulossa kipeäksi tai jotain, mutta ei nyt ihan siltäkään tunnu.

Uintijuttuja jaksan kyllä tehdä mutta en sitten taas yhtään mitään muuta. Eilen en olisi kyllä jaksanut olla edes hallilla, ja sitä ennen olin täysin rättipoikkiväsynyt toimituksessa. Tänään heräsin myöhään, olin hetken koneella mutta väsyin taas ja yritin nukkua, mutta sitten pitikin lähteä treeneihin. Nyt illalla on ollut vähän jaksavampi olo, vaikka hallilla menikin puoli kymmeneen. Toisaalta ei ollut kummankaan oman ryhmäni treenejä. Ja kylä nytkin särkee pää ja väsyttää.

Olisi ehkä tosiaan pitänyt vaikka jouluna yrittää olla hetki ajattelematta valmennuksia. Aiemmin tuo oma uinti on sentään antanut jotain vastapainoa, mutta nyt sekään ei enää tunnu oikein riittävältä. Toisaalta pitäisi tehdä varmaan jotain saakelin graduakin, mutta ei tunnu realistiselta just nyt sekään.

Eikä toisaalta kuitenkaan tunnu siltä, ettei jaksaisi valmentaa. Kyllä se innostaa. Siksi just mietinkin, onko tässä nyt joku juttu, jota en tajua.